hoe kun je een kras in lakschoenen herstellen?

Er zit een kleine kras op mijn lakschoenen. Het valt nauwelijks op maar toch irriteerd het me.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K

Antwoorden (1)

Je kan altijd naar een schoenmaker gaan. Ik heb even gezocht, en er staat (zie bron) dat je lakschoenen eventueel met nagellak kunt herstellen. Hoe dat precies moet, daar heb ik geen idee van en zult u waarschijnlijk voor naar de schoenmaker moeten gaan.

In iedergeval veel succes!