vest van mijn zoon is rood met wit nu is het wit niet echt wit meer na 1 maal wassen wat kan ik hieraan doen? ik heb het kouder gewassen dan mocht

help

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Na 1 keer wassen verkleurd, betekend terug naar de winkel en een nieuwe halen. Zeg er bij dat je hem iets kouder dan mocht hebt gewassen, dat moet normaal geen kwaad kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, een kledingstuk wat wit met rood of wat dan ook combineert mag niet na 1x wassen al verkleuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben het ook eens met je antwoord, zelf heb ik altijd een pakje Eerste hulp bij wasongelukken, in de kast staan, loopt er iets door, dan wassen we het terwijl het nog nat is, nog eens met dit product, we kopen het bij de drogisterij.