Wat kan je met Robijn spaarpunten?

Ik heb spaarpunten die op de flessen wasverzachter zitten of op de verpakking van de wasmiddel. Wat kan je met deze punten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.5K

Het beste antwoord

Op dit moment is er geen actie,
Maar gewoon blijven sparen, zolang er zegels op de artikelen zitten komt er vanzelf wel weer een keer een actie.
Zelf spaar ik de zegels altijd en als er dan een actie is heb je eigenlijk altijd genoeg zegels voor een leuk robijn artikel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De volgende producten kunnen worden gespaard:
Witte badjas volwassenen (één maat) (30 zegels) t.w.v. 29,99 euor
Badjas baby (20 zegels) t.w.v. 15,-- euro
Voorleesboek 'De verrassing van Robijntje' met Robijntje handpop (20 zegels) t.w.v. 11,98 euro
Luxe witte handdoek (10 zegels) t.w.v. 6,99 euro
Robijntje knuffelbeer met gebreide oranje trui (10 zegels) t.w.v. 9,99 euro
Sleutelhanger (5 zegels) t.w.v. 1,99 euro

2. De producten kunnen niet worden geruild en zijn niet inwisselbaar voor geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit staat ook op die website: Deze actie loopt van 1 april tot en met 31 maart 2008.
Je moet kennelijk wachten tot er weer een actie is voor het sparen voor een bepaald artikel. Op dit moment zijn er geen acties. Zij vroegen zelfs aan lezeressen van Yunomi waar zij het liefst voor sparen.