Ik ben werkzaam geweest op een visafdeling maar wat ik ook doe ik krijg de vislucht niet uit mijn kleren wie kan mij helpen?

Ik heb mijn kleding al diverse keren op verschillende temperaturen gewassen en het heeft al in de vrieskou gehangen. Toch blijft het ruiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8K

Antwoorden (3)

Volgens mensen die werkzaam zijn in de visindustrie:
Spulletjes in een emmer met water met 2 koppen azijn 28 uur laten staan. Dan de hele emmer met inhoud (dus ook het azijnwater) in de wasmachine kieperen en met een biologisch middel wassen.
Want dit speciale middeltje zal hier wel niet te koop zijn?
AWM
14 jaar geleden
Geurtjes verdwijnen uit kleding door aan het laatste spoelwater witte azijn toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van iemand die ook met visproducten gewerkt heeft, kreeg ik de tip anti roosshampoo te gebruiken toen mijn hond door een rotte vis had liggen rollen. Misschien ook iets voor jou?