Ik wil roze handdoeken wassen welk waspoeder, gekleurde of witte, moet er dan in en moet er ook wasverzachter bij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (4)

Wasmiddel gebruiken wat geschikt is voor gekleurde was.
(staat op de verpaking)
Wasverzachter kan maar hoeft niet.
Zonder wasverzachter worden de handdoeken ietsje stugger.

Toegevoegd na 40 seconden:
En geen witte was erbij gooien haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
roze handdoeken was je met een bont was middel dus voor de gekleurde was.wasverzachter gebruiken is naar mijn mening persoonlijk,het maakt de was wel lekker zacht en het ruikt heerlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er in het witgewassen wasmiddel geen bleekmiddelen zitten maar optische witmakers, kun je ze allebei gebruiken.

Wasverzachter maakt de handdoeken zacht en geeft een geurtje, maar maakt ze minder absorberend....

Geef mij de keiharde buiten gedroogde zonder wasverzachter schuurpapiertjes maar!!

{^_^}
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja heerlijk die harde handdoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vind ik ook, van die katoenen planken! Lekker scrubben. En geen zoetig luchtje.
Maar eventueel kan azijn als wasverzachter dienen, in het laatste spoelwater.
Hallo je kan diverse merken gebruiken ik zelf gebruik vaak het kleur wasmiddel van de Lidl. De was is schoon en ruikt lekker en is goedkoop. Blijf niet altijd dezelfde middelen gebruiken want dat ruik je zelf niet meer de geur die eraf komt. Ik zelf gebruik geen wasverzachter i.v.m. allergieën maar doe de handoeken in de droger daar worden ze ook zacht in. Gekleurde was met gekleurd middel wassen en op een korte was met lage temperatuur is ook goed voor de portomonee. Succes ermee Caroline