Ik heb geen glans meer op mijn marmeren keuken blad, het is zelfs ná reiniging, nog dof. Is er een manier om glans terug te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
walter
11 jaar geleden
Wat je ook gebruikt, let er op dat je geen zuur gebruikt.

Antwoorden (5)

Met Polytour breng je er weer glans op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
politoer is toch alleen geschikt voor hout?
Wij poetsen ons keuken blad(altijd dof geweest)elke week met witte was.niet te dik aanbrengen,en goed uitpoetsen.Zo krijg je een prachtig blad.

Toegevoegd na 2 uur:
Ook geen kringen meer van natte vaat.
11 jaar geleden
Ik gebruik daar Terra Glans (Brillance) voor.
Is ook uitstekend geschikt voor onderhoud van vloeren vandaar het idee om het eens op het keukenaanrecht te gebruiken, en ja hoor het werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met HG natuursteen glans polish, lukt dat, geschikt voor aanrechtbladen, te koop bij drogisterijen, bouwmarkten en sommige supermarkten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik polish marbre van het merk eres. Dat is een glanspasta voor mamer , graniet, onyx ... Reinigt en geeft hoogglans. Beschermt tevens ook tegen vlekken en krassen