Weet iemand wat dit voor onderdeel is van de wasmachine motor en waar ik het kan kopen?

Hallo, bij onze wasmachine is dit kapot:
http://shop.euras.com/include/picture.php?picture=4905986
op de foto is links een bruin dingetje te zien met een hoek erin. Dit moet vervangen worden maar ik heb geen idee hoe het heet en waar je het kan kopen. Help word enorm gewaardeerd. de merk van de wasmachine voor als nodig is:
samsung WF7604NAWXEN
bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie geen foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, geen foto. Alleen maar: You have been logged out. Please start the shop again.
Sie wurden ausgeloggt. Bitte starten Sie den Shop neu.
Vous avez été rejeté. Relancez le SpaceShop
U bent niet meer ingelogd. Start uw shop opnieuw.
¡está desconectado!.P.f. lanzar de nuevo el shop.
Está desligado. Por favor faça o login novamente.
Ti sei scollegato. Riparti di nuovo con lo Shop.
Ati fost deconectat! Va rugam intrati din nou in Shop.
Önt kijelentkeztették. Kérem idítsa újra a shop-ot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steek hier uw licht op. http://samsungonderdelen.com/product-dc31-00002f.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Langs je plaatselijke onderdelenhuis,
meestal een paar euro duurder dan via internet, maar geen verzendkosten, dus even duur.
En ze hebben ervaring dus de kans is veel kleiner dat je het verkeerde onderdeel krijgt.
(ik krijg ook die melding, dus geen foto)

Antwoorden (1)

ik zou gewoon kijken bij de dichtsbijzijnde elektrozaak en daar even vragen en anders via de distributeur van Samsung wasmachines nederland ik heb dit destijds gehad met een onbekend merk en via de distributeur alle onderdelen ontvangen en ook nog voor niks.