Als die zogenaamde magnetische wasbollen echt werken ,waarom kopen we dan nog wasmiddelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat ze niet echt werken, en al helemaal niet lekker ruiken!

In de commercie wordt het woord -magnetisch- onmiddelijk geassocieerd met veel Euro's verdienen. De argeloze consument heeft namelijk 'iets' met dat magische woord....., is daar gevoelig voor en koopt! Kortom: Rubbish that Bolls! Toegevoegd na 35 minuten: Al weer wat jaartjes geleden adverteerde men in alle radio/TV-gidsen met magnetische sokken. In één klap was je verlost van vermoeide en pijnlijke voeten.... De adverteerder van toen, cruised nu over onze aardbol op z'n riante schip....€€€€

Magnetische wasbollen? Nee dit is niet het beste idee van Nederland! Lijkt me niet werken nee, dat zou het zelfde effect geven als wassen zonder waspoeder. De meerwaarde van zo'n bal in je was zie ik niet echt. Lijkt me ook niet echt goed voor je wasmachine ook. En dan is de bal ook nog geurloos en moet je alsnog een wasverzachter erbij gooien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100