Als die zogenaamde magnetische wasbollen echt werken ,waarom kopen we dan nog wasmiddelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Als je er een bacteriologisch onzerzoek op loslaat dan komt de waarheid boven tafel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad!

Andere antwoorden (10)

Het mooie hiervan is dat dit alleen in een reclame onder de meest ideale omstandigheden werkt. Dus zelden tot nooit thuis in de wasmachine...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze niet echt werken, en al helemaal niet lekker ruiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou het lijkt alsof ze werken! (zie link)
Ik kende ze nog niet, maar denk er wel over een setje aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhuh... Dat ziet er betrouwbaar uit. not
ALS die magnetische wasbollen echt beter en goedkoper zouden werken dan wasmiddel, dan zou er zeker minder wasmiddel verkocht worden. Maar ja... Aangezien wasmiddel stukken beter verkoopt dan magneetbollen kan je gerust concluderen dat die ALS niet klopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blijkt dat je was best schoon wordt zonder wasmiddel.
Als je met die bollen wast, was je zonder wasmiddel, want die bollen doen helemaal niets. Behalve geld uit je zak kloppen.
AWM
14 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord al : omdat ze niet werken, natuurlijk. Zou dat zo zijn, dan kreeg iedereen er wel twee van de overheid kado en konden we onze was doen met een minimaal beetje geurstof (want de zeepgeur ga je mensen niet afleren ; daar zijn ze teveel aan gehecht. )

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor wie denkt dat ze WEL werken ; was voor de grap je was maar eens helemaal zonder waspoeder. He, verhip, da's eigenlijk best wel schoon !!
Precies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de commercie wordt het woord -magnetisch- onmiddelijk geassocieerd met veel Euro's verdienen. De argeloze consument heeft namelijk 'iets' met dat magische woord....., is daar gevoelig voor en koopt! Kortom: Rubbish that Bolls!

Toegevoegd na 35 minuten:
Al weer wat jaartjes geleden adverteerde men in alle radio/TV-gidsen met magnetische sokken. In één klap was je verlost van vermoeide en pijnlijke voeten....
De adverteerder van toen, cruised nu over onze aardbol op z'n riante schip....€€€€
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Magnetische wasbollen?

Nee dit is niet het beste idee van Nederland!

Lijkt me niet werken nee, dat zou het zelfde effect geven als wassen zonder waspoeder.
De meerwaarde van zo'n bal in je was zie ik niet echt.
Lijkt me ook niet echt goed voor je wasmachine ook.
En dan is de bal ook nog geurloos en moet je alsnog een wasverzachter erbij gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent gewend met wasmiddelen te wassen. En je wilt niet zonder die wasmiddelen wassen. Daarom koop je ze nog steeds...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ze dus niet werken ,dergelijke produkten werken allleeen in de reclame bij telsell en dergelijke en dat is de reden dat ze daar verkocht worden omdat een weldenkend mens ze niet koopt in de winkel waar men eerder de garantie aan zal spreken dan bij een dergelijke organisatie .