Hoe krijg ik koeienstront uit mijn linnen blouse?

Toegevoegd na 38 minuten:
het is al een keer door de wasmachine geweest, maar het is er niet uitgegaan. Nu zit het er al een aantal dagen in, heb het nu in een sopje met vanish gedaan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is wassen een optie ?
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik vraag me vooral af hoe je koeienstront in je blouse krijgt. Lekker met je vriendin rollebollen in een weiland? Even liggen slapen in een weiland, en wakker worden doordat er een koe boven je staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk eerder dat zij met haar vriend heeft liggen rollebollen, aangezien het over een blouse gaat.
Cryofiel
11 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook. Maar 'Stein' is een jongensnaam, en volgens het profiel is Stein een man van 20. Waarschijnlijk heeft zijn vriendin onder zijn account deze vraag gesteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of zou die koe zijn vriendin zijn, dat verklaart een hele HOOP .....

Antwoorden (3)

Vlek insmeren met een blokje ossegalzeep en daarna op 30 graden wassen, eventueel een schepje vanish toevoegen.

Toegevoegd na 35 minuten:
De kans dat je het er nu nog uit krijgt, na het al een keer gewassen te hebben, is wel kleiner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koeienstrond moet u zo snel mogelijk verwijderen. Koeienstrond bevat namelijk etsende zuren die oppervlakken aantasten. Koeienstrond is makkelijk te verwijderen met een handwarm sopje.....

Toegevoegd na 1 uur:
Al 'n paar dagen Stein? Dàn heeft waarschijnlijk de etsende werking van de koeienstrond al zijn verwoestende werk gedaan! Jammer....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een wasmachine :)

Maar eerst het ergste eraf halen (niet wrijven!) met een poetsdoekje, daarna insmeren met biotex, en / of laten weken in warm water mét biotex. Dan z.s.m. in de wasmachine doen.

Hetzelfde doe je met het poetsdoekje, maar spoel je het ergste eraf.

Je kan ook het poetsdoekje weglaten en het meteen eraf spoelen met warm water.