Hoe moet ik met biotex mijn cap schoonmaken?

Ik heb een monster energy cap ( maat 7.5, 85% acrylic, 15%wool)
Ik heb mijn cap op een flesje bier laten vallen, toen viel het flesje om en liep hij leeg over mijn cap, hij stinkt nu naar bier en er zitten heel veel zweetvlekken in. Hoe kan ik deze met biotex schoonmaken? Of heb ik daar iets anders voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon in een emmer met een beetje biotex en niet al te warm water,laat het even een paar uurtjes staan en spoel je cap dan af onder de kraan en niet wringen.
Hang of leg je cap dan te drogen,het liefst buiten vanwege dat het gaat druipen van het water of anders binnen,maar dan met een emmer eronder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog beter is het om je cap in een emmer met wat schoonmaakazijn te laten weken,zo blijft de kleur ook mooi behouden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oeps,de emmer wel vullen met water en daar een scheut azijn in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem schoongemaakt, ziet er goed uit!:)