Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Dat kan je beter niet doen. Want katoen blijft kleur afgeven. Je witte goed zal er grauwig door worden. Het beste is het om de broek bij de gekleurde was te doen, en dan te sorteren op donkere kleuren (dus bijvoorbeeld bij donkerblauw, donkerbruin, en zwart).
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Als de broek nog vrij nieuw is zou ik het nog niet doen. Als de broek een stuk of 5 keer gewassen is geweest zou ik me er niet meer zo druk om maken. Bij mij zou hij dus na een aantal keer wassen wel samen met mn witte goed gewassen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de broek en de witte was wilt wassen op 40 graden dan kan dat .
Voeg dan doekje Color Catcher toe en beide zullen hun eigen kleur hebben na wassen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste paar keer zou ik dat niet doen, liever bij de donkere was. Het hangt er ook van af hoe heet je de witte was draait. Is het fijne witte was op 30 of 40 graden, dan kan het na een paar keer wassen niet veel kwaad. Maar draai je die op 60, dan zou ik het niet doen. Je hebt meer kans dat je witte was grauw wordt. Trouwens, op 60 graden is ook niet goed voor de kleur van je broek.
Als je je witte was echt wit wilt houden, kun je er beter geen andere kleuren bij in doen, of alleen hele lichte, en dan van kleding die al vaker gewassen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding