Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat je Belgische blauwe hardsteen opnieuw glanzen als een spiegel ? (zie uitleg)

De buitenvloer in kwestie heeft alle glans verloren, mogelijk door inwerking van regen en zon. Het uitzicht is grauw en mat en staat bijgevolg vol met strepen van het tuinmeubilair. De terrasvloer (100m²) werd steeds onderhouden met 2 professionele producten die de firma mee leverde, 1 product om te reinigen, het andere product om een beschermlaag aan te brengen. Ik las dat boenwas soelaas zou kunnen brengen. Maar dan ging het over BINNENvloeren. ... kan het buiten ook, en zo ja, moet dat dan op handen en knieën aangebracht en uitgewreven worden, want dat zie ik niet zitten eigenlijk
Dank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geachte dame , ik raad u aan contact op te nemen met stone international te venray. Wellicht kunnen zij u terzijde staan. Veel succes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb even een site voor je opgezocht en daar staat precies wat ik zelf al had willen melden. Lees maar even rustig door, dan heb je je mooie vloertje weer terug!

http://www.pierrebleuebelge.be/onderhoudsadviezen.24-nl.html
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden
Misschien gewoon lekker toch met de boenwas. In principe kan dat geen kwaad om het te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze steen is niet poreus waardoor een poetsbeurt met een gewoon kuismiddel als voldoende is. Wenst u hem echt laten
glanzen dan kan u best met bv Terra Brillance van Henkel poetsen. Deze is zeer slijtvast en glanst mooi voor lange tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding