Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze kat heeft gisteren overgegeven op het tapijt maar we zien het nu pas. Hoe verwijderen we de vlek zo goed mogelijk?

Toen we het zagen hebben we het behandeld met een heet afwassopje en gedroogd maar de vlek blijft goed zichtbaar

12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

deppen met azijn en dan met een sopje van soda.dan droog deppen en evt herhalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Probeer eens zuiveringszout uit de keuken erop strooien en voorzichtig wrijven daarna laten intrekken en daarna opzuigen.
Zonodig nog een keer herhalen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Probeer eens met Vanish. Misschien dat dat werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou kunnen komen doordat het tapijt niet kleurecht is?

Je blijft die vlek dan zien,het beste kun je dit gewoon met alleen water schoonmaken met een scheutje schoonmaakazijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de ChemDry vlekkenblusser gebruiken of medewerker van ChemDry opbellen. oppassen met schoonmaakmiddelen, vaak blijven er zeepresten die vuil aantrekken, en snel bleekvlekken. azijn kan weinig kwaad of het goed werkt weet ik niet.

Toegevoegd na 16 minuten:
niet te lang wachten trouwens, hoe eerder hoe beter. het vuil is er dan minder ingetrokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik voor mijn tapijt altijd james vlekkenwonder krijg er alle vlekken mee weg het is ook te gebruiken op stoffen meubels ik gebruik het ook voor een opfris beurt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding