hoe maak ik mijn box spring schoon ?

ik heb een boxspring daar boven op middel matras die heel smerig is ik moet dat met een shampoo schoon maken maar welke en waar kan ik het halen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Ik zou een smerig matras niet schoonmaken maar vervangen. Hoe komt het zo smerig?

Als je toch wilt schoonmaken dan maakt het niet veel uit waarmee, kan met elke allesreiniger en een harde borstel en door de zon laten drogen.

Als je echt iets speciaals wilt zou ik het vragen in de beddenwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom het matras van robbin84 smerig is, doet er toch niet toe? (Zoiets vraag je niet) Het matras is gewoon smerig. (Misschien een ongelukje wat iedereen wel kan overkomen.) Dat houdt niet in dat jouw antwoord, dat het beter is om het matras te vervangen, niet terecht is gegeven. Daarom toch een +. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als je weet waarom die smerig is kun je misschien beter advies geven ;-)
Je kunt proberen met bankstelreiniger die je bij het Kruidvat kunt kopen,dit is een spuitbus waarmee je je matras kunt insprayen,er komt dan een laag schuim op,dit even in laten trekken en naderhand met een schone droge handdoek het vuil eraf vegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een matras kun je het allerbeste schoonmaken met een stoomreiniger, zo voorkom je dat de binnenkant te nat wordt, dit kan namelijk schimmels veroorzaken en dan ben je nog verder van huis. Als je die niet hebt kun je een sopje maken van gewoon wasmiddel, waarmee je ook je kleding wast... Probeer het matras buiten te laten drogen.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens kun je het ook professioneel laten reinigen, dan weet je zeker dat het goed gebeurd, sommige bedrijven doen bij je aan huis.