Alleen mechanisch te verwijderen of met een verfafbijtmiddel
Zie onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef je niet veel kans, maar probeer het met wasbenzine,of acceston,wie niet waagt wie niet wint.
Suc6
12 jaar geleden
Voor de meest risicoloze oplossing adviseren we je langs te gaan bij een stomerij die aangesloten is bij Netex. Deze professionele textielreinigers zijn immers expert op dit gebied en kunnen in overleg met jouw de juiste adviezen geven en eventueel de broek weer schoon en fris krijgen. Voor een verzekering van 100% kwaliteitsgarantie is dit de beste keuze, tevens is de hedendaagse textielreiniger ook nog eens twee tot drie keer duurzamer dan de thuiswasmachine (TNO, 2011).

Veel succes ermee!

met frisse groet,
Netex