Waar kun je een nieuw bestekrekje voor in de vaatwasser kopen?

Liefst niet te duur.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (8)

Volgens mij ligt er bij ons nog één van de oude vaatwasser in de kast. Zal het vanavond aan me moeder vragen. Zo ja mag je die vast kopen!

Toegevoegd na 15 seconden:
en hier zie ik er een op Marktplaats: http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fclient%3Dsafari%26rls%3Den%26q%3Dbestekrekje+vaatwasser%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8&url=http%3A//witgoed-apparatuur.marktplaats.nl/vaatwasmachines/296540463-bestekrek-voor-vaatwasser.html%3Fxref%3D1

Toegevoegd na 19 minuten:
Let trouwens wel goed op of de nieuwe/tweedehandse er wel in past!! Dat kan namelijk wel is verschillen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In vele grote steden zijn er onderdelen winkels. Daar hebben ze ze vast. Anders bij de kringloop oid proberen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Ikea zijn er hele goede en hele handige en niet duur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben gisteren bij de Ikea geweest en daar vertelden ze mij dat ze dit soort losse onderdelen niet verkopen...
Gewoon bij de kringloop even kijken,en als je er dan een vindt neem er dan gelijk 2 mee dan heb je een reserve.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb voor mijn vaatwasser 2 keer bij de fabrikant/leverancier besteld...elke leverancier heeft wel een onderdelenshop. is misschien iets duurder maar weet je wel zeker dat ie geschikt is voor jouw merk/type vaatwasser..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Unipart/europart of de handyman, kan je de originele voor je vaatwasser zo bestellen. Kosten meestal rond de 20 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Blokker kun je bestekrekjes kopen, voor weinig geld. Passen in iedere vaatwasser en gaan bij normaal gebruik jarenlang mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site kun je een nieuw bestekrekje voor de vaatwasser kopen:

http://www.onderdeelexpress.nl/Webwinkel/Keuken/Vaatwasser/View-all-products.html?gclid=COj_9Y6KmJ4CFVtn4wod6BIzlw