hoe kan ik water strepen in de wc verwijderen ?

het water is zachtjes door blijven stromen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
61K

Het beste antwoord

Dat is kalkafzetting. Je kunt het prima verwijderen met Antikal, of een soortgelijk product. Schoonmaakazijn kan ook, maar dan heb je iets meer geduld nodig.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Met schoonmaakazijn. Leg op de strepen met schoonmaakazijn doordrenkt wc papier en laat het intrekken. Borsteltje erover en klaar.
amc
12 jaar geleden
De strepen komen door de kalk in het water. Dus ontkalker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HG blauw werkt hier prima voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
poetsen met oxipoeder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooi 's avonds voor dat uw naar bed gaat een steradent tablet of een tablet voor de vaatwasser in de wc pot, laat dat een nachtje staan en 's morgens is u wc van alle kalk af.
Wat ook goed helpt is een fles cola in de wc gieten, een nacht goed laten trekken en weg is je kalk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat perfect en heel snel met Cillit bang maar je moet die nemen met het oranje spuitmond die is er speciaal voor vuil en kalk .
Spuit er wat op en verdeel het met de wc borstel .
En na 1 minuut naspoelen wacht niet langer met naspoelen .
En de kalk is verdwenen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal waterstrepen (en waarschijnlijk ook urineaanslag) weg met behulp van dat zwarte waterproof schuurpapier. Ik heb korrel 400 gebruikt.
Eerst het schuurpapier even laten weken in water en dan schuren over de vlekken.
Binnen 2 minuten waren de kalkstrepen weg!!
Plaatje bij antwoord