Laat fluoriserende make-up/smink onuitwasbare vlekken achter in je kleding?

Wij hebben binnenkort een feestje waar iedereen deze smink/make-up op zijn/haar lichaam kan smeren en dat alles dan doormiddel van black-lights oplicht als sfeertje :). Weet iemand of dat vlekken in je kleding achterlaat die je er niet meer uit krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

make-up is nooit makkelijk te verwijderen volgens mij. Voor de veiligheid kleren aan doen die gemist kunnen worden later
anneliez
13 jaar geleden
Meestal krijg je het er wel weer uit met een oxy-product. Maar dat kan ook iets van de kleur van je kleding aantasten.
Probeer het eerst een door iets van die make up te smeren op een oud kledingstuk of stukje stof van hetzelfde materiaal is van de kleding die je die avond gaat dragen en dit gewoon te wassen. Dan weet je het!