Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb veel last van stof door de droger. Wat kan ik doen om dit te verminderen??

Ik heb een droger waarvan ik de slang door het raampje naar buiten laat hangen.
De droger staat op zolder en daardoor heb ik binnen een dag na het poetsen weer stof. Na 2 dagen begin je zelfs al vlokken te zien.

Wie heeft er tips??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat begrijp ik dus ook niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de slang een soort filter maken, ik weet niet hoe hard de lucht naar buiten gaat maar je zou dit kunnen doen met een soort van dus nylon filter of een soort van spons. Deze zul je na het drogen dan wel moeten uit kloppen. Maar volgens mij hoort er niet zoveel stof vanaf te komen want wij hebben hier thuis geen last van..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De droger inbouwen in een kastje. En anders een droogrek aanschaffen. veel goedkoper en ook nog eens milieu vriendelijker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je filter wat vaker schoonmaken. Zelfs tijdens het drogen, indien mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de droger nog maar pas? Ik heb ook pas voor het eerst een droger, daardoor kwam er in het begin heel veel stof uit mijn kleding en lakens. Na wat langere tijd werd dat minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al een jaar of 3
Er komt altijd wat stof door de slang naar buiten, misschien waait er weer wat naar binnen, probeer de slang wat verder naar buiten te doen en de raam zo dicht mogelijk te houden, ook de filters schoonhouden zoals eerder aangegeven is ook belangrijk maar kijk ook verder dan de filter, kijk ook wat dieper in de droger, haal de stofzuiger door en langs de rubbers achter de filter in het gat van de slang enz enz, en kijk ook eens of de deur wel goed sluit en geen lucht daardoor ontsnapt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding