Hoe krijg ik een bloedvlek uit een jute kleed?

Ik heb een vloerkleed van hard, stevig jute. Daar zit een bloedvlek in.

Het kleed is 2,5 bij 4 meter en past dus niet in de wasmachine.

Hoe krijg ik die bloedvlek er het beste uit?

12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (5)

Giet er melk op en laat lekker intrekken,
lukt dat niet een sopje van biotex moet
het ook kunnen lukken .
suc6 er mee.
12 jaar geleden
Bloed haal je er met koud water uit. Flink deppen met een doek en koud water. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een wit vloerkleed en de poes had een gewonde poot en alles zat onder het bloed en heb dit weggekregen met TMC520-vlekkenformule. Verkrijgbaar bij meubelzaken zoals leen bakker e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik zout om een bloedvlek eruit te halen, dat werkt het beste.
Ik heb zelf vaak bloedneuzen, en er zat altijd overal bloed op.
Ik heb met een zoutoplossing op de vlekken gedruppeld. Laten intrekken, en dan is het veel minder geworden, wat je erna nog kan doen, is zoals hierboven al werd aangegeven met een (biotex) sopje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg een schone doek onder je vloerkleed waar bloed op is gekomen. Neem een ijsklontje en wrijf er heel snel mee op en neer over de bloedvlek. Even volhouden en de vlek gaat helemaal weg.