Hoe komt het dat mijn broek afgeeft?

Mijn donker blauwe spijker broek geeft zo af,ik heb hem al in de azijn gezet, maar dat helpt voor geen meter.

12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Niet wassen met azijn of zout, maar een nachtje in een emmer met zout water laten staan. Werkt heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Ga het proberen. bedankt

Andere antwoorden (3)

Wellicht is het pas de eerste keer dat je de broek wast. Nieuw gekochte broeken moet je - indien je hem voor de eerste keer wast - separaat wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Nee al 5x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de broek al 5 x gewassen hebt in de wasautomaat op 40 graden en het geeft nog af dan zou ik ermee terug gaan naar de winkel.
Was je spijkerbroek op 40 graden in de wasautomaat met waspoeder erbij.
Ik denk dat je dan van het probleem verlost bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was hem koud met zout, dat moet helpen.