Hoe maak ik deze barometer het beste schoon?

De plaat is van aluminium en verder veel buisjes met kwik en andere vloeistof erg teer allemaal en hangt aan de muur.Ben bang om het schoon te maken.Iemand advies? BVD Minke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Laten wij nu ook zo,n barometer hebben.
Mijn vrouw maakt hen schoon met een
doekje met een klei beetje spierites.
En dan na wrijven met een doekje.
Suc6
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt zal het gaan proberen.Zachte doeken gebruiken denk ik.Welke taal /streektaal hebben jullie? Ze zijn prachtig !!
burgos
12 jaar geleden
Inderdaad een zachte doek gebruiken.
Dank je voor mijn spreektaal. ha ha
Wij komen richting Rotterdam.
Suc6 met je barometer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus van mij en het beste antwoord gegeven hij is weer schoon!!