Mijn (niet zo nieuwe) spijkerbroek heeft afgegeven aan mijn witte tas. Hoe krijg ik de vlekken uit mijn tas?

heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K

Antwoorden (4)

je kan eerst proberen met een schuursponsje en zeep het eraf te halen en daarna zou je het ook nog in de wasmachine kunnen stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, en als het een leren tas is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij leer zou het nog makkelijker eraf kunnen halen denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat dat vrij glad is. en zoneder wasmachine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja toch??? of zit ik fout.. want dacht bij leer kan je dat met een nat doekje of spons met was zeep er zo af halen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow nja dacht ik dus al ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, vaak kan dat wel, als een leren tas goed geverfd is,
maar het punt is dat wij helemaal niet weten wat voor tas het is. Het zou ook suede kunnen zijn, of een materiaal wat helemaal niet tegen zeep kan, of schuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is ook wel weer zo maar vaak kan alle soorten stof wel in de wasmachine en koud wassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak kun je ruiken of t leer is. Dan lederzeep. Daarna wit voor leer poets. Ander materiaal, probeer met water. Niet gaan schuren op siedeachtig materiaal. Of ff langs schoenmaker...;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar zie iedereen of leer beginnen en heb 3 min gekregen terwijl we niet eens weteb of het leer is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedereen over leerbeginnen*
Met een vochtig microsponsje haal je de blauwe vlekken er zo af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal een flesje lederreiniger bij de schoenmaker (ong. 9 euro), daarmee gaat het eraf. Stinkt wel! Ik zou zelf nooit schuursponsjes gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe weet je nou of het leer is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat lederreiniger indigo kleurstof kan oplossen..
Was je witte tas met sap van een verse citroen in de wasmachine. Hiermee wordt het weer zo wit als het maar kan. Gebruik geen chloor om het wit te laten worden want dan wordt het alsnog geel en het tast de stof aan.

Een zakje bakpoeder bij het waspoeder doen en je verkleurde was wordt weer spierwit.

De was voor het wassen, laten weken in huishoudsoda helpt ook.