Hoe krijg je pleisters die aan je sokken vast komen te zitten zijn door ze te wassen er weer uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Pleister er afpeuteren. De lijmresten van de pleisters kun je (indien nodig) verwijderen met wasbenzine.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het lukt overigens niet door ze te wassen. Dan blijft er een kleverige restlaag achter. Die kun je met wasbenzine weg krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als dat zomaar afpeuteren niet lukt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoveel mogelijk eraf peuteren. De rest met wasbenzine!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon geen pleisters op je sokken plakken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is wasbenzine? Nog nooit van gehoord :s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wasbenzine is in elke supermarkt te koop (staat bij de schoonmaakmiddelen). Je kunt er verfkwasten mee schoonmaken, maar ook lijmresten, stickerresten e.d. mee verwijderen. Het is een soort terpentine met als verschil dat het ook geschikt is voor kledingstukken.

Andere antwoorden (1)

De sok in de vriezer leggen, dan is de stof harder geworden en gaat het er weer makkelijker af, net als kauwgom in de kleding.

Toegevoegd na 4 minuten:
Omdat een pleister een soort sticker is kan je deze ook verwijderen met stickerverwijderaar.