WaterProof System tegen waterschade
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar hoe verklaar je dan dat er ook Mieles WP zijn? Wél waterproof maar geen systeem daarvoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ergens op de site stond "WPS, WaterProof System tegen waterschade".WP en WPS hoeven geen logisch verband te hebben, het heeft met verkooptechnieken te maken.
De letters WP staan voor WarmtePomp, en de S is voor Softcare-system.
Door middel van de warmtepomptechnologie wordt tot bijna 50% extra aan energie bespaard, in vergelijking met een gewone wasmachine. Daarom is hij ingeschaald in de zuinige energie-efficiëntieklasse A.
Het softcare-system is een was-, spoel- en centrifugeproces waarin gebruik wordt gemaakt van een unieke trommel. Deze heeft een speciale honingraatstructuur, waardoor er een beschermende waterlaag tussen de speciale trommelwand en de tere vezels ontstaat, en kleding nauwelijks kreukt en minder slijt.
Amadea