Kan je baby uggs (zonder harde zool) wassen zonder dat ze lelijk worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Wat bedoel je met wassen? In de wasmachine lijkt me geen goed idee. Kijk even hier voor wat je het beste kan doen: http://was-tips.nl/uggs-wassen-was-tips/

Die tips zijn wel bedoeld voor echte Uggs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het leer zal er in elk geval niet mooier op worden. maar goed, uggs zijn van nature al niet mooi ( ugly), dus echt heel veel op je niet te verliezen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, De vraag was beter als ze had gevraagd of uggs mooier worden na het wassen:)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
idd, :)
Ja dat kan, koud wassen in een kussensloop
Ik was zelf alle uggs met de hand met speciale ugg shampoo
Hoe je ze ook wast, nooit laten drogen bij de verwarming, dan worden ze hard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is aan te raden om uggs met de hand te wassen. Dit kan eenvoudig door je uggs met lauw water schoon te maken.