Nergens heen. Het water verdampt op de schotel.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaag antwoord op vage vraag, maar het is 100% correct!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, het is inderdaad een vage vraag :D
zondag
12 jaar geleden
Wat nou vaag antwoord? Kijk voor de aardigheid eens aan de achterkant van een koelkast.
Bij de meeste koelkasten:
- De warmte wordt aan de achterkant afgevoerd, door de condensor
- Het codenswater loopt in een bakje dat op de compressormotor ligt en verdampt daar.
- Het voedsel wordt door de gebruikers uit de koelkast gehaald en veelal opgegegeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een mooi antwoord op een inderdaad wat vage vraag. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval een compleet antwoord: +