Hoe kan je de reuk van duiven uit een schuur wegkrijgen?

De vorige bewoner van de woning hield als hobby duiven in de schuur. Hij heeft de schuur wel goed opgeruimd, maar de geur van de duiven blijft er rondhangen en is erg irritant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

goedkope methode; alles goed nat soppen met biotex groen.
iets duurder; urine off, oa te bestellen via de dierenarts.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je het op een natuurlijke manier wilt doen kun je geurneutraliserende planten plaatsen om de geur te laten verdwijnen. Daarbij kun je bijv. denken aan varens. In een tuincentrum kunnen ze nog andere speciale soorten noemen.