Met veel water, ossegalzeep, wasbenzine en/of tri. Lukt dit niet (meer) hanteer dan in combinatie met het bovenstaande de staalborstel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met bleekwater en een schuurborstel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bestrating vervangen:)

Nee, ff serieus: er zijn diverse oplossers bij Praxis te koop, alhoewel je het nooit helemaal wegkrijgt (de tegels zijn poreus, spul blijft erin zitten!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op onderstaande link worden oplossingen gediscussieerd..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gebruik zeep, een borstel en water. Er zijn speciale soorten zeep die op straat het beste werken. Maar zelfs de Brandweer gebruikt zeep om olie te verwijderen/op te lossen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
water uit hogedruk spuit, of de brandweer bellen die komen dan spuiten met dat witte blusschuim. (mocht het een hele grote olievlek zijn)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt met heet water met afwasmiddel de plek goed schrobben. Soms een keer herhalen. Werkt goed!