mijn sneakers zijn blauw geworden door mijn spijkerbroek wat moet ik doen om het er uit te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

doe er wat vlekkenmiddel op en was ze in de wasmachine op 30 graden geen probleem.
Ik doe het zelf ook met vuile sneakers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor,dat bonken valt wel mee.
Heb div sneakers al tig keer erin gewassen,en na 8 jaar draait de machine nog probleemloos!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je dat doet zou ik je wel aanraden om de schoenen in een oud dekbedoverleg/kussensloop te doen, dat vermindert het gebonk al wat :)
koop een pakje Eerste hulp bij wasongelukken, los dit op in een bak warm water en maak hiermee je sneakers schoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de drogisterij of supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het heet echt eerste hulp bij wasongevallen is van Dylon als ik me niet vergis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan, als je deze niet kan krijgen kun je ook een ander product gebruiken wat je gebruikt bij doorgelopen was, HG heeft er ook 1