Zonet een emmer water over mijn matras laten vallen *traagschuim* Hoe krijg ik dit (liefst voor vanavond) weer droog zonder schimmel enz.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (3)

Eerst het meeste water proberen te absoberen met handdoeken. Daarna drogen met een fohn, zou de beide zijden fohnen, zet daarom het matras dan even op de zijkant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat dat bij traagschuim voldoende zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij staat tegen de verwarming aan maar het matras is zeker 20 cm dik, als het niet meer is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de fohn erbij droogt het extra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben bang dat je vannacht ergens anders zal moeten gaan slapen, het meeste zal je er wel uit krijgen, maar dat laatste beetje kom wel eens dagen gaan duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb afgelopen nacht op een ander bed en matras geslapen. Bah :)
Dat zal je haast niet lukken.
Zet je matras rechtop en probeer het om te buigen zodat je het water eruit kunt persen.
Daarna rechtop laten staan en een ventilator kacheltje ervoor zetten.
Wel op warme lucht.
Maar het heeft tijd nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soda er op strooien,vocht trekt in de soda,soda er af zuigen met de stofzuiger,dit een paar keer herhalen
voor vannacht zou ik er een paar handdoeken op en onder het matras leggen.
succes er mee