Mijn fluostift is uitgelopen ! Hoe kuis ik het op ?

Ik heb in de klas mijn fluostift gegooit maar hij is opengesprongen tegen de muur , de verwarming en de vloer . Hoe moet ik het opkuisen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opkuisen?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
het is kennelijk een heel sexy vlek geworden
zondag
12 jaar geleden
Dat is Vlaams. In het (Noord) Nederlands zeg je "Hoe maak ik het schoon?" Opkuisen is schoonmaken en een kuisvrouw is een werkster (interieurverzorgster).
ItisILeClerc
12 jaar geleden
en wat is een fluostift?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlaams voor markeerstift.
Belgen..
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dat heet in goed Nederlands een highlighter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo denigrerend Bliets. Van vele Nederlanders hier op Goeie Vraag is het correct Nederlands ook ver te zoeken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen denigratie, slechts verwondering.

Antwoorden (1)

Probeer het eens met een watje met tandpasta. Op de website hieronder hebben verschillende mensen het geprobeerd en het schijnt, vreemd genoeg, te werken.
Als de stift op alcoholbasis is krijg je het weg met alcohol.

http://www.primatip.nl/hoe-verwijder-je-watervaste-filtstift/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
het werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:))
Dank je voor het +je!