Is het mogelijk vlekken uit een wc bril te krijgen?

De WC bril is zwart kunststof van een zware kwaliteit

Toch zie ik na verloop van jaren wat vlekken ontstaan, ik denk zelf een beetje ingebeten urineresten.

De bril zelf is niet beschadigd maar de glans is aangetast op sommige plaatsen

Is er een manier om dit te herstellen?

amigo
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Opnieuw lakken, als alleen de glans weg is. Is er kleurverschil doordat urine is ingebeten kun je beter een nieuwe bril kopen.
Zou ik anyways doen, overigens.