Hoe maak ik een, met kristallen prisma's, lamp schoon?

Ik heb een prachtige lamp met prisma's. Deze lamp hangt in de keuken en zal regelmatig schoongemaakt moeten worden met bv kristalreiniger.
Nu is dat laatste nergens te krijgen vandaar de vraag hier?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Mijn schoonmoeder bespoot de lamp met Cillit Bang en spoot hem daarna schoon met de tuinslang. Buiten in de tuin. Meteen schoon en hoogglanzend.
Ivana
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor je snelle reactie. Helaas kan ik de lamp niet naar beneden halen, hij zal moeten blijven hangen.
Ivana
9 jaar geleden
Dan laat je hem hangen en doe je het voorzichtig stukje voor stukje. Spoel hem stukje voor stukje met lauw water na en wrijf hem eventueel op met een zachte lap. Zo heb ik het wel eens zelf gedaan, maar dat is heel wat meer werk.