wat stellen jullie voor om de broodkever te bestrijden, zonder dat we de bron kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Hier kan je contact opnemen en raad vragen aan een deskundige ongediertebestrijder, in verband met een broodkeverplaag.

http://www.keeskooijman.nl/Broodkever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een deskundige heeft mijn kelder onderzocht en heeft resten van eten gevonden voor konijnen. daar kwamen ze massaal uit.

Andere antwoorden (2)

Als je de bron niet kan vinden is het zeer moeilijk te bestrijden, de meelkever eet zich overal doorheen en leeft van kattebrokjes tot chocolade, zelfs een maggiblokje kan de bron zijn. Een maal in huis kan alleen rigoureus ruimen helpen.

Toegevoegd na 35 seconden:
een maal=eenmaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Potjes kipkruiden plaatsen. Zie mijn antwoord op je vorige vraag. De potjes kruiden heb ik later ook weggegooid ;)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In relatie tot je vorig antwoord +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ;)"