Zijn er ook huis tuin en keuken middeltjes om een bubbelbad schoon te maken?

Zijn er ook huis tuin en keuken middeltjes om een bubbelbad schoon te maken ipv die kant en klare schoonmaak producten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (3)

het eerste waar ik aan dacht was tandpasta
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bad vullen, paar flessen schoonmaakazijn erbij en systeem laten bubbelen. Ontkalkt en maakt schoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je bubbelbad reinigen door te bubbelen met opgeloste soda (en dan niet zelf erin gaan zitten natuurlijk).