Je kan gloor proberen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vaak helpt dit wel, maar doe dit alleen op WITTE kleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om inktvlekken van stift uit kleding (textiel) te verwijderen hoef je het alleen maar even uit te spoelen met melk! Zo heb ik zelfs paarse stift uit een wit shirt gekregen. Eventueel nog na behandelen met een oxi-product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
los een steradent tablet op in een half glas warm water, giet het nog bruisende spul op de vlek en dep of wrijf de vlek schoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik voor vlekken altijd biotex. Even op de vlek wrijven en dan wassen.. ik heb er zelfs rode wijn mee uit een wit overhemd gekregen.