Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik doen aan een stinkende kledingkast?

ik kwam er laatst achter dat er 2 zakjes met iets beschimmelds erin in m'n kast zat.
mn kast stinkt nu naar iets schimmel achtigs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Alles eruit halen en buiten laten luchten. De planken schoonmaken met warm water en groene zeep. Dan op de plek waar de schimmelde zakjes zaten lavendelzakjes neerleggen. Vervolgens de opgefriste kleding er weer in.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
je kast schoonmaken en geurvreters erin leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gemalen koffie schijnt ook veel luchtjes op te nemen, Zet een schoteltje in de kast,
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet gemalen koffie, maar koffiebonen neutraliseren de geur
anneliez
12 jaar geleden
zou dat veel verschil maken dan?Het oppervlak van gemalen bonen is groter,dus die kunnen dan meer opnemen volgens mij,maar ik heb ht nooit uitgeprobeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in parfumeriezaken staan ook potjes met koffiebonen om de geur van eau de toilette te neutraliseren, anders zouden zij toch ook gemalen koffie gebruiken, dat is veel gangbaarder dan koffiebonen.
Nare luchtjes in kasten.
Zet een schaaltje huishoudazijn in muf ruikende kasten of ruimtes. Binnen zeer korte tijd zijn alle nare luchtjes verdwenen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Wel eerst je kast schoonmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zeepjes uit elke hotelbezoeken komen nu aan de pas. Deze tussen hè kleding leggen. Alle beetjes helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nieuwe kast kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed schoonmaken en een geurzakje er in hangen,die zijn er in allerlei geuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding