Hoe krijg je zweetgeur uit een colbertje zonder het naar de stomerij te brengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (8)

Aan een haakje buiten uithangen helpt meestal goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige colbertjes kan je wassen (op lage temp) kijk op het etiketje of het mogelijk is. Anders eventueel handwas.
Je kan hem ook een nacht buiten laten uitwaaien maar naar mijn ervaring werkt dat niet altijd.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even buiten gangen helpt vaak wel, maar als het er echt ingetrokken is dan kan je m even een nachtje in een emmer met sop laten

Ik zou eerlijk gezegd niet snel een colbert wassen want de vulling en de naden aan de binnenkant zijn vaak erg gevoelig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhmmm, ik heb ergens ooit de tip gelezen: leg het kledingstuk 24 uur in de vriezer. Zelf geen ervaring mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meng wat citroensap in water en ga er met een borstel over de gewenste plekken ...ff laten liggen en dan uitspoelen ....en hier nog een extra tip : breng na het douchen een beetje citroensap onder je oksels met een watje in plaats van deo ...je ruikt aan het einde van de dag nog fris... ;) ik kan het weten.... uit ervaring!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt misschien stom: maar leg het colbertje binnenste buiten gekeerd een dag in de vriezer (als je daarvoor de ruimte hebt natuurlijk).

Ik heb een grote vrieskist. Als ik een wollen truitje heb dat naar zweet ruikt, leg ik eerst een vuilniszak over mijn diepvriesproducten en daarop het truitje, zodat er geen vlekken in kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat ook een product van HG. `Alle geurtjes weg`. Wellicht een idee om het eens toe te passen!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
febreze erop spuiten of die van robijn, die heeft ok een variant daarvan.