Het kan prima zonder. Als je wilt, kun je af en toe een beetje schoonmaakazijn in het vakje voor de wasverzachter doen. Dat maakt ook de was wat zachter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Ik gebruik altijd azijn in het naspoelvakje. Bij wasverzachter wordt je machine ook heel vies, met azijn niet. Plus
Zeker als je een wasdroger gebruikt, is het onzin om wasverzachter te gebruiken. Ik heb jarenlang wasverzachter gebruikt. Nu al jaren niet meer en ik merk geen enkel verschil bij het wasgoed dat uit de droger komt. Handdoeken die op een wasrek of aan een lijn binnen worden gedroogd, zijn wel hard. Maar dat kun je oplossen door een scheutje schoonmaakazijn in de wasmachine (in het bakje voor de wasverzachter) te doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een wasverzachter is geen noodzakelijk product. Zelf vind ik het geweldig als mijn vrouw dit in de trommel gooit en voegt het zeker voor mij wat toe. Het zorgt voor een heerlijke geur en een fijn gevoel aan mijn kleding en andere lakens. Maar natuurlijk is het alleen maar 21e eeuw prullaria en een beetje commerciële onzin. Ach ja als het me maar gelukkig maakt!