Hoe kan ik de wassing van een broek wat vervagen (of zelfs laten verdwijnen)?

Ik heb een hele mooie spijkerbroek gekregen alleen hij heeft zo'n witte wassing. Ik vind de wassing echt te wit, het is voor mij nogal zonde van de broek. Wat kan ik aan die wassing doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Je kunt inderdaad die broek het beste verven in de wasmachine, er is echter een grote maar: ontkleur hem eerst voor je hem gaat verven, anders blijf je kleurverschil houden, alles wordt een paar tinten donkerder, zowel de lichte wassing als de normale jeanskleur! En kijk in het etiket of de jeans 100% denim is, en niet een mix van 95% denim/5% elastan, in het laatste geval kun je je het beste laten informeren in de winkel, omdat Dylon verf niet pakt op kunstvezels. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ prima aanvulling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je!

Andere antwoorden (3)

Het enige wat ik kan verzinnen,is met textielverf wassen in de kleur die je wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heet wassen (kijk uit voor krimp) en anders wasmiddel gebruiken voor donkere kleding. vaak wassen helpt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dylon heeft een jeans kleur in hun textiel verf assortiment.
Dit is de enige manier om lichte kleuren op te heffen.