Waarom zijn microvezeldoekjes meestal alleen in van die fluoriserende kleuren te koop?

Ik zoek microvezelvatendoekjes in normale kleuren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
amigo
12 jaar geleden
troost je met één ding.
in de was plakken ze overal aan vast (bij mij ten minste), nu zie ik ergens bij het boord van het overhemd van mijn man ten minste zo'n stuk knalroze flap uitsteken en kan ik mijn doekje verwijderen VOORdat hij zo naar zijn werk vertrekt

Het beste antwoord

Waar je minder fel gekleurde doekjes kunt kopen staat hierboven. De reden van de felle kleuren is waarschijnlijk de herkenbaarheid. in de professionele schoonmaak staat elke kleur voor een andere schoonmaaktaak.

Wit algemeen
Rood sanitair
Blauw interieur
Groen vloeren
Geel keuken/desinfectie

lekker duidelijk dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou die compenseren de vlekken van Phoebanne...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarvoor dank...
ronron1212
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze gehaald bij de action en daar hebben ze ook zacht roze en getreepte met paars en roze maar niet dat hele felle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De frisse kleuren compenseren de vieze vlekken.