Wie heeft er een goed middel om stof van mijn eetkamerstoelen goed schoon te krijgen?

Heeft er iemand ervaring met een bepaald middel of reinigings-apparaat, ik heb vier hele mooie stoelen maar bij de leuningen is de stof een beetje smoezelig... HG reiniger heb ik al geprobeerd....! Tips graag! Bedankt!

Toegevoegd na 8 minuten:
Het is een stevige stof met een draad er doorheen geweven, zie plaatje voor voorbeeld....

Toegevoegd na 1 uur:
Nog even een toevoeging:
De stof is geimpregneerd, moet ik dan rekening houden met bepaalde middelen, zodat het laagje niet verdwijnt of is dit sowieso het geval?

Toegevoegd na 19 uur:
Heb zojuist even met de fabrikant gebeld en de stof is 100% acryl. Zij hebben geen reinigingsmiddel die ze kunnen aanbieden...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

WINclean alleskunner van proWin, daar krijg ik alles mee schoon. Alle vlekken die mijn kids in hun kleren maken. Vlekken uit de bank. Ik maak er alles mee schoon en het maakt er heel gemakkelijk mee schoon.

heb beetje gegoogled en gezocht op smoezelige vlekken op stof schoonmaken. Ik kwam op div fora uit. Maar ook op een site van progres meubelreiniger. Mss is dit een oplossing? Iig succes

Je kan ook soda opgelosd in heet water proberen. De vlekken natmaken en daarna deppen (niet wrijven!) met een droge schone handdoek. Ik doe het ook als ik vlekken heb in de vloerbedekking. Werkt perfect. Probeer het wel eerst op een onopvallende plek, Aan de onderkant van de stoel b.v. Succes.

De STOFzuiger doet wonderen.

afnemen met water met schoonmaakazijn is een goede opfrisser.

Voor mij is gewone soda een wondermiddel. Doe een beetje soda in goed warm water, meng dit flink doorelkaar. Neem een katoenen doek en doe die in het water. Wring uit en neem daarmee de armleuningen af. Je weet niet wat je ziet. Desnoods een paar keer herhalen, maar het werkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100