Zou ik een Kinzo poetsmachine ook voor de vloer kunnen gebruiken?

Mijn man gebruikt voor onze auto een Kinzo poetsmachine. Zou ik deze ook kunnen gebruiken voor de vloer? Natuurlijk zou ik wel de hoes uitwassen als ik hem heb gebruikt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ja, voor de vloer is de poetsmachine beter geschikt dan voor de auto. Voor de auto is eigenlijk alleen een excentrische poetsmachine geschikt met een veel kleiner oppervlak dan de kinzo bouwmarkt rommel poetsmachines. De hoezen lijken zacht, maar de polyester fibres van de hoes zijn dat zeker niet. Doordat de kinzo alleen roteert, krijg je gemakkelijk poetskrassen.

Gebruik m lekker voor de vloer en laat je man een DAP900 voor de auto kopen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt. Ik ga het binnenkort maar eens uitproberen en misschien is een andere poetsmachine wel een leuk kadootje voor Kerst voor m'n man.

Andere antwoorden (2)

Ja hoor dat kan makkelijk,wij hebben het ook gedaan en het resultaat was prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang die vloerbedekking zich beperkt tot plavuizen, parket of laminaat, kortom elke vloerbedekking die hard is, zal dat wel lukken. Ik zou het niet met hoogpolig tapijt proberen!