Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik balpen uit een nepleren jasje?

Ik heb al vanalles geprobeerd, aceton of spiritus helpt niet, daar krijg je een lichte kring van. Tandpasta of vlekverwijderaar, is ook geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je vlekken van een balpen, of zit er gewoon een pen vastgeklemd in een (te) klein zakje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de oplosmiddelen zal het wel om inktvlekken gaan haha. Ik dacht eerst ook aan een balpen, maar die gaat ws. niet weg met wat oplosmiddel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hier http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/779/balpenvlekken-verwijderen staan een aantal tips. Misschien zit jouw oplossing ertussen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net even gegoogled en ik zie dingen staan als:
melk, vochtige baby billen doekjes, warm sopje met wolwasmiddel of het ook werkt, dat weet ik niet. Maar probeer het eerst even uit op een plekje waarbij je het niet (goed) ziet, zodat áls het niet zou werken je geen rare zichtbare plekken op je jas krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon eruit trekken? Als je ooit ene balpen erin hebt gekregen, kan die er ook weer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoelt de vraagsteller niet, maar dat is dus ook wat ik in eerste instantie dacht haha
Probeer het eens met een simpele gum.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding