hoe krijg ik balpen uit een nepleren jasje?

Ik heb al vanalles geprobeerd, aceton of spiritus helpt niet, daar krijg je een lichte kring van. Tandpasta of vlekverwijderaar, is ook geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je vlekken van een balpen, of zit er gewoon een pen vastgeklemd in een (te) klein zakje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de oplosmiddelen zal het wel om inktvlekken gaan haha. Ik dacht eerst ook aan een balpen, maar die gaat ws. niet weg met wat oplosmiddel.

Antwoorden (4)

Hier http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/779/balpenvlekken-verwijderen staan een aantal tips. Misschien zit jouw oplossing ertussen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net even gegoogled en ik zie dingen staan als:
melk, vochtige baby billen doekjes, warm sopje met wolwasmiddel of het ook werkt, dat weet ik niet. Maar probeer het eerst even uit op een plekje waarbij je het niet (goed) ziet, zodat áls het niet zou werken je geen rare zichtbare plekken op je jas krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon eruit trekken? Als je ooit ene balpen erin hebt gekregen, kan die er ook weer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoelt de vraagsteller niet, maar dat is dus ook wat ik in eerste instantie dacht haha
Probeer het eens met een simpele gum.