Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de voegen van mijn witte badkamertegels weer wit, zonder dat mijn zwarte tegels op de grond wit uitslaan?

Met Cillit Bang krijg ik een witte aanslag op mijn zwarte tegels en dat is nou niet de bedoeling.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop bij een bouwmarkt een 'voegenwit' stift. Dit is een stift die je langs de voegen haalt en die een stralend witte streep maakt. Is er speciaal voor ontwikkelt en blijft lang zitten.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Moet er wel een dagje voor reserveren ben ik bang.

Andere antwoorden (5)

Misschien met hypochloriet? Wel even testen op een stukje tegel zou ik zeggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voegenreiniger van Albastine.
http://www.alabastine.nl/product/voegenreiniger/

Voegenreiniger van HG
http://nl.hg.eu/fast-shop/index/productId/18

Allemaal te koop bij de bouwmarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor mijn verkleurde voegen Alabastine Voegenfris gebruikt. Dit is geen reiniger maar brengt een wit laagje over je voegen. De restjes op je tegels schrob je weg met een schuurspons. Mijn destijds ranzige badkamer van een 25 jaar oud huurappartement oogt inmiddels weer fris en fruitig! Echt een aanrader. Zie de link voor het product.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga je niet blij maken met een dood vogeltje.....want er is maar 1 oplossing voor en dat is een schrobborsteltje pakken, een pot groene zeep, een lekkere cd in de radio, volume omhoog en schrobben!

Alle middeltjes die (enigszins) werken door erop te spuiten en daarna eraf te spoelen, zijn super agressief en dat is op zwarte tegels juist gelijk te zien (je verteld al over witte waas)

Door de groene zeep haalt het het zwart ook nog lekker op, door de olie in de zeep. Er komt ook een soort laagje waardoor de voegen niet zo gauw weer vies worden en beter voor jou gezondheid en milieu.

Suc6

Toegevoegd na 2 minuten:
tip voor de muziek :-) Dit nummer zet ik altijd loeihard aan tijdens de douche schoonmaken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
insmeren met bleek en een nacht laten intrekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding