hoe moet ik mijn Delonghi Magnifica espressomachine ontkalken?

Ik ben de handleiding kwijt. Het moet op een speciale manier, niet gewoon met azijn of ontkalker maar volgens een speciaal proces.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Op http://delonghi-espresso.com/customer_service.htm vind je de handleidingen van de verschillende Magnifica types. Het lijkt erop dat ze aanraden enkel hun ontkalkingsproduct te gebruiken. De procedure staat in de handleiding, gewoon zoeken naar "Decalcification".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoop dat je hier iets aan hebt
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een mengsel van azijn en water. de verhouding is 50/50. Gewoon in je machine doen laten opwarmen en doorspoelen. Als je lange tijd niet hebt ontkalkt een paar keer herhalen. Daarna 2 of 3 keer doorspoelen met gewoon water.

Goedkoopste middel en werkt het beste, en niet bang zijn voor de geur van azijn de geur is snel weg en absorbeerd ook nog de geurtjes van je huis.

Toegevoegd na 1 minuut:
zelfde kan je ook doen met waterkoken etc. 3 keer laten opkoken azijn erin laten afkoelen en je water koker is weer als nieuw