Wie kent dit product? Karcher, ruitenreiniger

http://www.karcher.nl/nl/Producten/Home__Garden/Ruitenreinigers.htm

Ik heb een hekel aan strepen op mijn ramen en spiegels.
Op dit moment maak ik schoon met azijn en soms met "baking soda". De Baking Soda / azijn gebruik ik om de douche schoon te maken. Hierdoor verdwijnt het kalkaanslag (naar mijn idee) het beste. In ieder geval voor een paar dagen.

Nu zie ik deze ruitenreiniger. Het is best prijzig. In ieder geval prijziger dan een flesje azijn....

Werkt het? Is het de moeite waard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je ruiten wil laten glanzen: Een druppeltje afwasmiddel in het water, verder niks. De rand droogwrijven met een stuk "heel zachte katoen"
Spiegels met "glassex" en ook weer droogwrijven.
Beide simpel en niet duur.
Voor de douche heb je speciale producten voor dat glas, omdat daar een laagje op zit wat niet beschadigd mag worden, anders maak je kalkaanslag alleen maar erger.
Ook veilig voor de rand van de douchecabine.
Na het douchen even met een trekker erover en randen even droogwrijven met je handdoek, mits deze zacht is.
Afhankelijk van je gebruik 1 a 2 keer per 14 dagen speciale reiniging gebruiken