Plastic binnenkant Laptop verkleurd door Roken. Hoe maak ik deze weer schoon en wit ipv geellig?

Ik heb een half jaar geleden de laptop van mijn oom gekregen, een Acer aspire, die als kenmerk hebben dat de buitenkant zwart is, en de binnenkant wit.
Doordat de laptop veel gebruikt is en er veel bij werd gerookt, heeft het plastic een geel-tint gekregen.
Hoe maak ik het weer wit? Op de 'normale' manier met een doekje lukt het niet.

Bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

Doekje met glassex moet lukken. Niet teveel gebruiken natuurlijk ivm vocht en het beeldscherm moet je schoon kunnen krijgen met van dat LCD reiniger. Kan je ook met glassex doen maar ben bang dat je lang aan het poetsen bent om een streeploos scherm te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Glassex werkt ook goed,maar spuit het niet op het scherm,maar op een doek.
Met HG professionele nicotine-, roet- en vetverwijderaar (HG hagesan rood)

HG professionele nicotine-, roet- en vetverwijderaar (HG hagesan rood) is een geconcentreerde en uiterst krachtige reinigingsvloeistof voor het probleemloos en veilig verwijderen van nicotine, roet, vet en andere vervuiling. Dit product is reukloos, krast niet en daarom veilig te gebruiken voor het reinigen van lak, verfwerk, vinyl, afwasbaar behang, ramen en kunststof. Breng HG professionele nicotine, roet en vetverwijderaar verdund aan, eventueel even laten inwerken en vervolgens afnemen met water.

Hier kan je checken waar het te koop is bij jou in de buurt
http://nl.hg.eu/store-locator
het is sowieso bij de meeste bouwmarkten verkrijgbaar en kost rond de €7,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met citroen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bleekwater