Hoe krijg ik een naar luchtje uit mijn koelkast?

Terwijl deze gewoon aan en dicht kan blijven en er producten in liggen. Elke keer als deze open gaat, ruik ik een naar luchtje...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Nare luchtjes zijn op verschillende manieren te bestrijden
zoals met theezakjes,maar hier onder in de link nog meer tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Een schaaltje met filterkoffie in de koelkast zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gebruikte koffie (koffiepads) in de koelkast zetten het absorbeert de nare geurtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bakje met keukenzout en dan af en toe het bakje schudden. Anders een thee zakje of koffie. Sterkte ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwere ijskast kopen en restjes eerder weggooien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een wc verfrisser erin zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een doormidden gesneden citroen erin leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zet er altijd een bakje soda in en het nare luchtje is zo weer weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leg een goed lekker ruikend product in je koelkast bijvoorbeeld lavendel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een naar luchtje in de koelkast hebt , wil dat zeggen dat er schoongemaakt moet worden.
Haal de koelkast leeg. Controleer de inhoud en gooi oude ruikende voedselresten weg.
Ontdooi, reinig de koelkast en ontsmet met een goed neutraal produkt.
Zorg dat de koelkast goed schoon is , schakel hem weer in en je hebt een fris en vers begin. Belangrijk i.v.m. de komende zomer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed schoonmaken, zonodig dingen weggooien en dan eventueel nog een beker met een beetje mondwater er in zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kommetje/bakje met azijn in je koelkast zetten. Dit neutraliseert de "nare" luchtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de koelkast nare geurtjes verspreidt kan je een halve aardappel in een bakje ranja voor een nachtje onafgedekt onderin de koelkast te zetten. Dit zal de nare geurtjes absorberen.
(dit doe ik ook altijd.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een doorgesneden citroen helpt de nare luchtjes weg te blijven uit de koelkast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook een keer gehad!! Tig keer de koelkast echt goed schoongemaakt, maar het ging maar niet weg. Toen hebben we hem er helemaal uit gehaald, want we dachten dat er misschien iets achter lag, en wat bleek, het opvangbakje, waar dat gaatje op uitkomt wat in de achterwand van de koelkast zit, was helemaal vol met vieze drab! Alles schoongemaakt en dettol gebruikt en het was weer fris!